Sider

mandag den 25. juli 2011

Grå H&M sweatshirt - str. 36

Lækker sweatshirt fra H&M i løs model. Blusen er en smule længere bagtil, og har syninger som skråner fra siden ind mod forsiden. Den er let foret, men uden at være al for varm. Super at have på, hvis man vil være casual lækker. Den er lang nok til at kunne bruges med leggins eller tights under, men vil også sagtens kunne bruges til et par bukser.

Blusen er godt brugt, men stadig i fin stand. Nyprisen husker jeg desværre ikke, men et prisforslag ville være 40 kr. pp.

Edit! Slå-til-pris: nu 25 kr. pp.!

(Jeg handler gerne via trendsales, hvis det ønskes)

11 kommentarer:

  1. Har du lagt den på trendsales? :-)

    SvarSlet
  2. ^ Nej, det er den ikke, men hvis det er fordi du vil købe den, opretter jeg gerne en annonce til den :)

    SvarSlet
  3. Okay, jeg vil lige tænke over det så! Hvad koster fragt? Jeg er ikke så god til det der, men hvis det gør en forskel hvor man bor osv. - så bor jeg i Randers :-)

    SvarSlet
  4. ^ Ehm, det er alt afhængigt af hvor meget den vejer men omkring 40 kr. :)

    SvarSlet
  5. Må jeg spørge om, hvorfor du sælger den? :-)

    SvarSlet
  6. Den sælges da jeg ikke længere får den brugt :)

    SvarSlet
  7. Det lyder perfekt. Skriv en mail til mig på zejezussi@hotmail.com, så kan vi finde ud af det praktiske :)

    SvarSlet
  8. Nej det er den ikke :)Beklager det sene svar

    SvarSlet