Sider

mandag den 25. juli 2011

Flot top med flæser fra Gina Tricot - str. Xs

Flot top som både kan anvendes som top, men også som "den lille sorte" - dog med en tubetop under, så den ikke er alt for bar. Flæserne er assymetriske og fremhæver timeglasformen (også selvom man måske ikke er så storbarmet).

Nyprisen var 199 kr. og da den kun er brugt få gange og er i god stand, vil et prisforslag være 80 kr. pp.

Edit! Slå-til-pris: 50 kr. pp.!

(Jeg forhandler gerne via trendsales, hvis det ønskes)

5 kommentarer:

  1. Vil den koste 90 kr, når porto er regnet med?

    SvarSlet
  2. Hej Caroline.

    Jeg beklager den lange svartid, men Kamilla har haft travlt, så tillader mig lige at svare på dit spørgsmål. Ja, toppen vil koste 90 kr. inkl. uforsikret porto.

    God mandag

    -Betina

    SvarSlet
  3. Hej. Jeg er meget interesseret. Skriv eventuelt til min mail; stinethoeger@gmail.com.

    SvarSlet